سهروردی

شیخ شهاب الدین ابوالفتوح یحیی سهروردی، معروف به «شیخ اشراق»، شهاب مقتول و شیخ مقتول، «مؤسس حکمت اشراق»

سهروردی

شیخ شهاب الدین ابوالفتوح یحیی سهروردی، معروف به «شیخ اشراق»، شهاب مقتول و شیخ مقتول، «مؤسس حکمت اشراق»

نمی خوام حسرت عشق قدیمی خودمو بخورم


سعید :

سلام به شما حکیم ارد بزرگ . من مدتی پیش از ازدواج دختری را به مدت ۴ سال دوست داشتم واو هم با ازدواج با من راضی شد اما به دلایلی قسمت نشد ما به هم برسیم الان مدت ۱۵ سال هست من ازدواج کرده ام اما ناکامی از عشق او مرا همچنان ازار میدهد. به نظر شما من چگونه میتوانم خودم را از حسرت خوردن عشق او نجات دهم.از راهنمایی شما سپاسگزار م.



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

براستی دلدادگی نامیراست . کتاب سرخ – فرگرد دلدادگی – سخن ۱۵
کاش می شد اندیشه خود را از مشتی خاطره نجات بخشیم ما هستیم و گورستانی از دلدادگی ها نافرجام …
آدمی با یادها و خاطرات خویش زندگی می کند و گاه از یاد می برد سالهای سال، از روزهای سرخوشی و مهر و یا غم و سختی گذشته است .

حقیقت آن است که راهی به آن روزها نیست آنها تابلوهایی بر دیوار دهلیزهای اندیشه ما هستند . به آنها بنگرید و از آنها بگذرید به شادمانی و پایکوبی در زندگی امروز بیاندیشید . تا فردا که این روزها هم تابلویی در خاطره و اندیشه ما شدند از دیدن آنها لذت ببریم .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, چطور از دست خاطرات قدیمی خلاص بشویم, نمی خواهم به گذشته فکر کنم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد